POLITYKA JAKOŚCI
Prezes Zarządu Firmy Usługowej GRYF Sp. z o.o. ustanowił politykę jakości jako jeden z głównych elementów funkcjonowania Firmy.
Naszym nadrzędnym celem jest, aby znak firmowy GRYF kojarzył się z solidnością, terminowością oraz wysoką jakością usług.
GRYF to Firma zajmująca się w ochroną osób i mienia oraz świadczącą usługi w zakresie utrzymania czystości w obiektach użyteczności publicznej.
Środowisko, w którym GRYF osiąga swoje cele to klienci, dostawcy, pracownicy, urzędy, otoczenie społeczno-kulturalne oraz inni zainteresowani rozwojem naszej firmy.
Sprostanie rosnącym potrzebom rynku oraz osiąganie najwyższej jakości naszych usług jest możliwe poprzez realizację celów:
- doskonalenie systemu zarządzania jakością,
- konsekwentne spełnianie wymagań Klienta i stosownych wymagań prawnych,
- ustanowienie mierzalnych i stale aktualizowanych celów dotyczących jakości
- usług oraz monitorowanie ich osiągania,
- monitorowanie procesów mających wpływ na jakość,
- poszukiwanie dostawców spełniających oczekiwania,
- dbałość o kompetencje pracowników, stałe podnoszenie ich kwalifikacji i świadomości o znaczeniu jakości i odpowiedzialności za jakość wykonywanej pracy,
- kreowanie wizerunku Firmy jako kompetentnego, solidnego i rzetelnego we współpracy z Klientem.
Polityka jakości Firmy Usługowej GRYF jest okresowo przeglądana pod względem jej ciągłej przydatności.
Udokumentowana i wdrożona polityka jakości GRYF jest publicznie dostępna na stronie internetowej www.ochronagryf.pl oraz została zakomunikowana wszystkim pracownikom.
Prezes Zarządu zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiała i wdrożona oraz że są zapewnione środki do jej realizacji.